♥ Family trip to Cherating
Tuesday 16 December 2014 | 0 comments

Hello ! Wassup ? Cmne holiday ? Hehehe . Okay let's start . Well as we know . Sekarang adalh musim cuti sklh . Bgi yg dh berkeluarga or dh kahwin mesti akan rancang percutian mereka kan ? Sama ada di dalam negara atau keluar ... Pernah dgr psl legend hotel ? X pernah ? Alololo sian . Legend Hotel tu mcm agent perlancongan . Kita boleh pergi mana2 je dlm asia nih for free .. cuma kita kene bayar Rm15k for the rest of your life . Sikit je tu . Bukan for a month or a year . But sekali seumur hidup . Boleh bayar ansur2 . Kita akan dpt hotel free dlm asian nih but hanya 7 hari seminggu je . Okay la tu . Cuti lama2 pon nk buat apa ? Eh2 .. aku nih dh mcm agent perlancongan pulak hohoho . ada bakat en ? lol . aku nk citer psl holiday aku . Actually nk pergi bangkok but disebabkn masa yg sgt dengki dgn holiday aku . Aku x dpt pergi . warghh *nangis* Aku hanya mampu pergi cherating (pahang sempadan terangganu) . But it's okey . Best jugak holiday kt sana . Pantai cntik . But service die not so good . Cause aku order troli sbb nk angkut barang aku . Dah sejam x smpai2 . Then aku call kali kedua . Baru smpai . Ish . Perjalanan dri KL ke Cherating tu about 3 jam jugak la . But aku tido je dlm kete . bukan aku yg bwk hehehe . Dh bnyk kali dh pergi cherating . About kali ke 3 . Hmm dunno why my mom suka sgt kt situ . Ape2 pon alhamdullilah lah boleh pergi mana2 dri xde . ye dok? hehehe tu je la . Comment2 :D



0 Comments:

Post a Comment

AIN / 21:40